منتديات CrossFire للعرب
ارجو من الجميع قراءة الموضوع بتاريخ 13/6 Ny0SJ-p0G7_144247733
منتديات CrossFire للعرب
ارجو من الجميع قراءة الموضوع بتاريخ 13/6 Ny0SJ-p0G7_144247733
منتديات CrossFire للعرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ارجو من الجميع قراءة الموضوع بتاريخ 13/6

كاتب الموضوعرسالة
Game_Over007
PRIVATE
PRIVATE
Game_Over007

ذكر
المزاج : Good

ارجو من الجميع قراءة الموضوع بتاريخ 13/6 Empty
مُساهمةموضوع: ارجو من الجميع قراءة الموضوع بتاريخ 13/6   ارجو من الجميع قراءة الموضوع بتاريخ 13/6 Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 2:54 am

بسم الله الرحمن الرحيم

اخوكم فى الله مصطفى انا اعرف ازاى اجيب كل هاكات كروس فاير ومش الفرى بس وكمان الفى اى بى بس للاسف الموقع امريكى

عشان تقدر تحمل منه زلام تسطب برنامج الهوت سبوت اكيد فى ناس مش عرفه ايه الهوت اسبوت الهوت سبوت ده برنامج بيديك اى بى وهمى عشان تقد تحمل البرامج او الافلام المشهوره من على شيرالكاش عشان تقدر تحمل من على شيرالكاش ده لازم يكون الايى بى بتاعك اى بى امريكى او كندى ساعتها هيديك Offers سهل انك تخلصها فى دقايق وبعد اما تخلصها هيظهرلك لينك التحميل على طول هتقولى وليه انت بترفع على الكاش شير هقولك انا بتعب عشان اجيب الهاك ده ولازم انتفع من انك تحمله وانت بردوا بستنفع لما بتحمل الهاك لان الهاك اصلن بفلوس انا بجيبوا واحطوا ليكم ببلاش فا لازم تساعدونى زى ما بساعدكم وكده انا خلصت كلامى

يا جماعة الموضوع باختصار مش اى حد ممكن ياخود الهاك الناس اللى بتجرب تشحن zp عن طريق برنامج hotspot سهل اوى انها تنزل الهاك لانة بنفس الطريقة يسطب برنامج HotSpot زبعدين يخش على رابط تحميل الهاك ويخلص اى اعلان وبعد اما يخلصوا هيبدء التحميل اتوماتيك يا رب اكون وفقت فى الشرح

وان شاء الله انا هاكون متاكد من سلامة الهك يعنى بيجييب بلوك ولا لا والكلام ده وهاكون عامل شرح وافى لكل هاك زى طريقة تشغيله مميزاته

انا عامل الموضوع ده عشان اخود ارائكم ابدا ولا لا

ارجو من الجميع قراءة الموضوع بتاريخ 13/6
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ارجو الدخول
» الجميع يدخل والناس مش ها تنادم
» ارجو الدخول هنا
» ارجو المساعده
» ارجو الدخول