منتديات CrossFire للعرب
free zpمضمون تقريبا Ny0SJ-p0G7_144247733
منتديات CrossFire للعرب
free zpمضمون تقريبا Ny0SJ-p0G7_144247733
منتديات CrossFire للعرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

free zpمضمون تقريبا

كاتب الموضوعرسالة
كروس فاير خذ
TRAINEE
TRAINEE
كروس فاير خذ

ذكر
المزاج : شغال

free zpمضمون تقريبا Empty
مُساهمةموضوع: free zpمضمون تقريبا   free zpمضمون تقريبا Emptyالسبت ديسمبر 17, 2011 3:05 am

ده اول موضوع ليا وان شاء الله هيبقى موضوع جميل انا هكلمكو ازاي تخدوا zp ببلاش بس المشكله اني معرفتش انزل الصور ركزو معايا اولا هتدخلوا على الموقع ده حط انت ال www
AWSurveys.com?R=moumenshobaky1245
ده عباره عن انك هتدخل تعمله اعلانات وتمدح فيه وكده وبعدين يبقى ليك في الموقع بس محدش يفتكر ان الفلوس ده بجد ده في الاخر هتعمل paypal على النت يعني مش بجد المهم لما يبقى معاك في الموقع 50 دولار تقدر تحولهم لpaypal وتخش على موقع كروس فاير كانك هتشحن zp ودخل الارقام الى هو هيدهالك في الحاجات الي هو هيطلبها انتوا فاهمين

الصراحه عشان بس مكنش كدبت عليكوا انا هتستفيد هتعرفوا ليا بعدين
ثانيا:هتلاقي حاجه كده اسمها Surveys هتلاقي كلام بالازرق خش عليه واحد ورا واحد يعني مثلا لما تدخل على اول كلام اللي بالانجليزي هيفتحلك صفحه فيها مربعيت اكتب فيهم اي مدح يعني مثلا اكتب good لازم بالانجليزي
ثالثا:هتعد تعمل كده كتير لحد لما يبقى معاك تقريبا 17 دولار
رابعا:لما تخلص الكلام ده هتلاقي تحت invite firends انت هتاخد اللينك الى هو مدهولك تحت وتوزعه زي لما انا عملت هنا (انت لو كارهيني او مش عايزين تكسبوني ممكن تاخدو اسم الموقع بس عشان تعرفوا اني امين معاكم وانا راضي الصراحه مش راضي اوي ههههههههه)
االمهم كل لما حد يدوس على اللينك هتاخد دولار وربع لحد لما يبقى معاك ال50 دولار تقدر تعمل بعد كده cash out هتلاقي الكلمه ده جنب كلمه balance الي في اول الصفحه
وانا متهيقلي شرحت هتعمل ايه بعد كده في الاول اي استفسار ان شاء الله تشتغل معاكوا بس عشان خاطري دوسو على اللينك الي في الاول

free zpمضمون تقريبا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» zp for free
» free zp ببلاششششششش
» كيفية الحصول على free Zp ؟
» ezay tgeeb koll yoom 2500gp free