منتديات CrossFire للعرب
مشكله فى كروس فاير عويصه  Ny0SJ-p0G7_144247733
منتديات CrossFire للعرب
مشكله فى كروس فاير عويصه  Ny0SJ-p0G7_144247733
منتديات CrossFire للعرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مشكله فى كروس فاير عويصه

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ahmed elaraby
TRAINEE
TRAINEE
ahmed elaraby

ذكر
المزاج : رايق

مشكله فى كروس فاير عويصه  Empty
مُساهمةموضوع: مشكله فى كروس فاير عويصه    مشكله فى كروس فاير عويصه  Emptyالخميس مايو 26, 2011 5:14 pm

يا جدعان انا جبت هاكر الى هوا F_c modz4 وكل ما اعمل حاجه فى الهكر مثلا زى السرعه تيجيلى رساله تقولى cf_cilent full error _24 وتطلع من الجيم عايز حل Crying or Very sad
omarsapagh
TRAINEE
TRAINEE
omarsapagh

ذكر
المزاج : good

مُساهمةموضوع: رد: مشكله فى كروس فاير عويصه    مشكله فى كروس فاير عويصه  Emptyالجمعة مايو 27, 2011 11:01 am

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????/
silkraod
PFC
PFC
silkraod

ذكر
المزاج : crossfire

مُساهمةموضوع: رد: مشكله فى كروس فاير عويصه    مشكله فى كروس فاير عويصه  Emptyالأحد يناير 08, 2012 11:19 am

ياجماعة انا عندى مشكلة وحشة اوىىىىى وخنقانى اوى المشكلة انى بقالى اسبوع اهو كل لما افتح اللعبة وادخل بلباسوورد والاكونت بيدخل عادى بس بعد كدة اعد عشر ثوانى يقوم مخرجنى من اللعبة يقوللى [b] xtrap thegame execute file is not normal or an apnormal memory access has been det ected ارجو حل سريع انا واللهى اتخنقت وعملت كل حاجة وسطبت ويندوز جديد ومسحت اللعة وسطبطها تانى وعملت كل حاجة ارجو الرد ومشكورين
loveco
PFC
PFC
loveco

ذكر
المزاج : لعب كروس فاير

مُساهمةموضوع: رد: مشكله فى كروس فاير عويصه    مشكله فى كروس فاير عويصه  Emptyالسبت يناير 21, 2012 12:04 pm

بص يا برنس هديكم موقع هاك جامد بس لسه هيتعمل تحديث للهاك انتظر التحديث اوك وسيبك من الي عندك انتظر التحديث لاما مش هيشتغل الموقع اهو اكتب ده في البحث عشان انا لسه جديد ومش راضيين يخلوني اضع روابط اكتب في جوجل hack build 1001 وخش علي zyan
MidO_OtostraD
PFC
PFC
MidO_OtostraD

ذكر
المزاج : NicE

مُساهمةموضوع: رد: مشكله فى كروس فاير عويصه    مشكله فى كروس فاير عويصه  Emptyالسبت يناير 21, 2012 8:08 pm

بص يا معلم دى بتطلع عشان انت الكمبيوتر او بمعنى اصح الف بى اس ضعيف اوى فبتقفل فحاول تجيب رامات كويسة او تجرب طريقة من اللى فى المنتدى لزيادة الاف بى اس و مش حتحصل تانى انشاء الله

مشكله فى كروس فاير عويصه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مشكله من مشاكل الكروس فاير
» هااااااااااااااااااك 2012
» كروس فاير هاك
» هاك كروس فاير 2012/2013
» وسع وسع هاك كروس فاير بتاريخ 4/7/2011 vip